جزئیات تکان‌دهنده از اغفال دختران ساده‌لوح و فراری‌دادن آن‌ها از خانه پابند الکترونیکی اسرار سرقت‌های سارق حرفه‌ای را برملا کرد اختلاف پدرزن و مادرزن درباره داماد قاتل |دستور بازداشت صادر شد از کشف ۱۰۰۰ سکه عتیقه از یک کوله‌پشتی تا دستگیری قاچاقچی مسلح کشتار خرس در ایران برای دردهای بی درمان| روغن خرس ۳ میلیون تومانی کدام درد را دوا کرد؟ انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر در شرق کشور| ۲۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر کشف شد جزئیات غرق‌شدن دو نفر از عوامل یک سریال ایرانی | رؤیای نیمه‌شب ناتمام ماند توقیف تریلر حامل ۲۶ تن آرد قاچاق در مشهد (۹ خرداد ۱۴۰۳) سقوط مرد جوان در محل گودبرداری+تصاویر (۹ خرداد ۱۴۰۳) اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های تهران در مورد فیلم جمعی از محکومان نسخه خونین مرد رمال برای نوعروس هفده‌ساله (۹ خرداد ۱۴۰۳) زمان پیش‌فروش بخش دوم بلیت‌های خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد پویش«ضربان زندگی» در مشهد آغاز شد تصادفات رانندگی در جاده‌های خراسان‌رضوی ۱۰ نفر را روانه بیمارستان کرد (۹ خرداد ۱۴۰۳) برخورد شدید پیکان با ایستگاه اتوبوس ۲ مصدوم برجای گذاشت
سرخط خبرها

چه کسی قاتل داریوش مهرجویی و همسرش بود؟ | باجناق‌های مهرجویی یا باغبان سابق؟

  • کد خبر: ۱۸۹۶۹۲
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
  • ۳
چه کسی قاتل داریوش مهرجویی و همسرش بود؟ | باجناق‌های مهرجویی یا باغبان سابق؟
سخنگوی فراجا از دستگیری عاملان قتل داریوش مهرجویی و همسرش خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، ساعت ۱۱ و ۳۵ دقیقه شب سه شنبه بود که خبرگزاری رکنا، خبر بازداشت قاتل داریوش مهرجویی که یک نفر بود را منتشر کرد و این درحالی بود که در همان دقایق نخست مشخص بود این بازداشتی قاتل اصلی است و با اعترافات مظنونان قبلی بازداشت شده است.

از روز نخست قتل داریوش مهرجویی و همسرش برخلاف خیلی از گمانه زنی‌ها پلیس به سرنخ‌هایی رسید که در آن قتل از میان آشنایان داریوش مهرجویی و همسرش بوده است و در همان ابتدا ۳ مرد از بستگان وحیده محمدی فر - ۲ باجناق و یکی از بستگان دورشان - بازداشت شدند و تیم تحقیق ساعت‌ها از این ۳ مظنون که دارای اختلافات مالی با داریوش مهرجویی بودند بازجویی کردند و در حالی که جزو مظنونان اصلی به حساب می‌آمدند کارآگاهان فقط در این شاخه متمرکز نشدند و با فرضیه‌ها و یافته‌های جدید به مظنون گیری ۷ نفر دیگر پرداختند.

بعد از اینکه دست داشتن مظنونان اولیه در قتل داریوش مهرجویی و همسرش پررنگ‌تر شد همزمان با داده‌های مظنونان دیگر پرونده پلیس به سرنخ‌هایی قوی دست یافت و با بازداشت ۲ مظنون دیگر تعداد مظنونان به ۹ نفر رسید.

در این مرحله بود که کارآگاهان توانستند به قاتل اصلی برسند و با اعترافات مظنونان اصلی که همان باجناق‌ها بودند مشخص شد ۳ اجیر شده از اتباع بیگانه در این قتل دست داشته اند که تنها یکی از آن‌ها قاتل اصلی بوده است و همین کافی بود تا عصر سه شنبه قاتل اصلی بازداشت شود و با اطمینان از اینکه آخرین مظنون قاتل اصلی است به تحقیق از او پرداختند و همان شب آشکار شد که او قاتل است!

صبح امروز، سخنگوی پلیس تایید کرد که قاتل اصلی در پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش شناسایی و بازداشت شده است.

همشهری آنلاین در این خصوص نوشته که باغبان سابق ویلای مهرجویی از مدت‌ها قبل بر سر مسائلی با قربانیان اختلاف داشت و از اولین کسانی بود که به عنوان مظنون توسط پلیس دستگیر شد.

او همچنین کسی بود که سال گذشته اقدام به سرقت از خانه مقتولان کرده بود و از آنجا که قربانیان متوجه ماجرا شده بودند، با آن‌ها اختلاف داشت. این اختلافات تا جایی ادامه داشت که مرد جنایتکار حتی یک بار همسر داریوش مهرجویی را با چاقو تهدید کرده بود.

در حالی که شواهد محکمی علیه این مرد به دست آمده بود، وی اعتراف نمی‌کرد تا اینکه حوالی ساعت ۳ بامداد امروز لب به اعتراف گشود و اسرار قتل داریوش مهرجویی و همسرش را فاش کرد.

او اعتراف کرد که پس از قتل قربانیان مقداری اموال از خانه آن‌ها به سرقت برده‌که بخشی از این اموال توسط پلیس کشف شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سپیده آذری
Germany
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
0
2
مثلاً چرا عکس و هویت اون باغبان افغانی رو منتشر نمی کنید ؟؟؟ میخواین از نظر سیاسی جبهه برا افغانستان نگه دارید یه آمریکایی بود تمام جد و ابادشو میذاشتید لطفا و خواهشاً عکس و هویت و افغانی بودنشو منتشر کنید تا همه جهانیان بدونن ۲۷میلیون افغانی قاچاقی وارد کشور شدن تمام اقتصاد و امنیت ایران رو بهم زدن
ستاره
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
0
0
ایناتومراسم دست وکف سوت میزنن عکس گرفتن که خوبه بگو تایوانی حداقل قرآن نمی خونی کجای دنیا دیدین تومردن کسب دست بزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
0
1
اون قاتل بوگندو باید اعدام شود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->